ابعاد جدید از ثروت افسانه ای بابک زنجانی
بورس و اوراق بهادار، بازاریابی داخلی و خارجی، اقتصادی، مدیریت، بازرگانی، قوانین امور گمرکی
تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
ابعاد جدید از ثروت افسانه ای بابک زنجانی
سه شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 1:28 | بازدید : 828 | نویسنده : حمید | ( نظرات )

ابعاد جدید از ثروت افسانه ای بابک زنجانی

یک عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس شورای اسلامی می گوید: ما دنبال رصد اموال خارج از کشور زنجانی هستیم تا بتوانیم این پول ها را به دولت بازگردانیم وگرنه به اموال داخل ایران او که امید چندانی نیست.

ماه هاست که از دستگیری بابک زنجانی می گذرد. هنوز دولتی ها دستشان به پول های رفته از بیت المال نرسیده است. دو میلیارد دلار پول نفتی که به وزارت نفت نیامده، ریزش گود ایران زمین، باز شدن پای باشگاه راه‌آهن به رشوه به داوران و ... تکذیب ادعای نقطه آغاز پولدار‌ شدن از اتهامات یا بدبیاری های زنجانی هستند که در این مدت به پرونده وی در نزد افکار عمومی افزوده شده است. اما مهم تر از همه اینها برای دولت بازگشت پول های نفتی به خزانه است.
وزیر دادگستری دولت می گوید که وزارت نفت گفته است پول نقد داده و پول نقد هم می‌خواهد بنابراین حال یا خود متهم یا کسی که می‌تواند اموالش را بخرد باید پول نقد دهد. امیرعباس سلطانی، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس، می گوید: « پرونده راکد مانده است. زنجانی اموالی ندارد. این اموال تا حالا فروش نرفته و کسی هم حاضر نیست تقبل کند. کل اموال زنجانی در کشور در مجموع یک چهارم پولی است که بدهکار است.»
وی می افزاید: «ما دنبال رصد اموال خارج از کشور زنجانی هستیم تا بتوانیم این پول ها را به دولت بازگردانیم وگرنه به اموال داخل ایران او که امید چندانی نیست. زنجانی همکاری خاصی ندارد و فقط اطلاعات اموال داخل از کشور را دراختیار ما گذاشته است. همان بازی اول خود را هنوز ادامه می دهد.»
سلطانی درمورد ارزش اموال خارج از کشور او بیان می کند: «ارزش اموال خارج از کشور او مشخص نیست اما با توجه به اینکه در ترکیه چندین کارخانه و شرکت هواپیمایی دارد، در تاجیکستان هم همینطور، می توان گفت ارزش اموال او بالاست. اموال او در خارج از کشور زیاد است. مبلغ این اموال ارزش گذاری نشده است. اما از اموال داخل کشور زنجانی چیزی عاید دولت و وزارت نفت نخواهد شد؛ چرا که اموال داخل کشور زنجانی ارزشی ندارند.»
عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی می گوید که این اموال قابل بازگشت به داخل ایران هستند: «به طور قطع اموال خارج از کشور وی قابل بازگشت است اما مشکلی که وجود دارد این است که زنجانی با تاسیس هر شرکت یک مدیرعامل منصوب کرده و بسیاری از اموال به نام خود زنجانی نیست.»
وی در آخر افزود: «این پرونده متهمان زیادی دارد و چند نفر از افراد این پرونده فراری هستند. فراری های این پرونده فراتر از یک نفر هستند. این افراد در دستگاه های داخل دولت و بخش خصوصی فعالیت داشتند و در همه دستگاه ها نفوذ کرده بودند. این پرونده پرونده ساده ای نیست. به همین راحتی پرونده زنجانی بسته نخواهد شد.»



موضوعات مرتبط: متفرقه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست






























می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
آموزش تخصصی بازار مالی (بورس و اوراق بهادار - فارکس - طلا - بورس کالا - بورس نفت - بورس های بین المللی و....) بصورت کاملا" خصوصی و یا غیر خصوصی سئوالات و یا تقاضای خود را به آدرس hm.nazari20@gmail.com و یا hm.nazari20@yahoo.com ارسال کنید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
نظر سنجی

چه مطالبی را با توجه به اینکه وبلاگ اموزشی است نیاز است بیشتر به آن بپردازیم متشکرم

آرشیو مطالب
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 891
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 109

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 630
:: باردید دیروز : 48
:: بازدید هفته : 743
:: بازدید ماه : 2689
:: بازدید سال : 11589
:: بازدید کلی : 132130